سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

عوارض فیلم های پورنوگرافی

کارشناسان در مواجهه با افرادی که ساعات طولانی به تماشای فیلم های غیر اخلاقی می نشینند ( چه نوجوانان و چه همسران ) انگیزه ها را به دقت بررسی می کنند ٬ از اولین عوارض فیلم های پورنوگرافی در زندگی ، انحراف جنسی شوهران است که باعث گسستن آشکار عمل جنسی از ابراز عشق ، دوست داشتن و دیگر احساسات طبیعی سالم که به روابط زناشویی کمک می کنند می شود . در این زمینه ، جدایی همسران و طلاق بسیار رواج دارد و فرد منحرف تا جایی پیش می رود که دائم خود ارضایی می کند .

عوارض فیلم های پورنوگرافی

عوارض فیلم های پورنوگرافی کدامند ؟

کاهش روابط اجتماعی در نوجوانان و پرخاشگری در همسران ، مهمترین عارضه فیلم های پورنوگرافی است که در این مورد هیچ فرقی نمی کند که منحرف جنسی ، مدیر یک شرکت یا یک کارگر ساده باشد و همه آنها می توانند نسبت به نابهنجاری جنسی به یک اندازه شرطی شوند .

سیر روند شرطی سازی خودارضایی غیر قابل اجتناب است و به راحتی و خودانگیخته از بین نمی رود بنابراین درمان آن دشوار است . متاسفانه از عوارض فیلم های پورنوگرافی ، رشد آهسته و آرام این بیماری است که همیشه از دید پنهان است و همانند سرطان ، در زندگی محرمانه و شخصی مردان ، سال ها به رشد و گسترش خود ادامه می دهد .

تجسم نیرومند خاطرات گذشته ، از تحریک شدن های جنسی و مرور صحنه های فیلم های مستهجن در ذهن ، عوارض فیلم های پورنوگرافی را تایید می کند و باعث می شود که فرد با عطش سیری ناپذیری دست به خود ارضایی بزند و حتی گاهی با پوشیدن جوراب و لباس های زیر زنانه از لحاظ شهوانی ، در حالت لذت و تحریک جنسی باقی بماند .

 

 

فیلم تهدیدی برای ازدواج

مشاهده فیلم های پورنو ٬ تهدیدی برای ازدواج شما 

به گفته کارشناسان ، محرک جنسی این افراد ، چیزی غیر از همسرشان می باشد و در مسیری حرکت می کنند که جُز پوچی ، تنهایی ، احساس گناه ، بی مسئولیتی ، روابط غیر عاطفی و غیر متعهدانه به همسر خود هیچ نصیبی نمی برند .

عوارض فیلم های پورنوگرافی تنها به این موارد محدود نمی شود . تماشای دائمی حرکات اغراق شده بازیگران در فیلم های مستهجن ( که همه چیز بر مبنای خشونت و سکس است ٬ نه روابط عاطفی و احساسات عاشقانه ) باعث میشود افراد نسبت به اخلاقیات بی تفاوت شده و به خانم ها ، به چشم ابزارهایی برای اطفای شهوت نگاه کنند که این موضوع فاجعه بار ، برای جامعه ، فرد و خانواده بسیار خطرناک است .

از دست دادن خانواده ، جدایی و طلاق ، مواجه شدن با قانون در مواردی مثل مزاحمت برای دختران ، اذیت و آزار کودکان و سوء استفاده جنسی از همکاران ، ممکن است از عوارض فیلم های پورنوگرافی باشد .

نکته : در علم پزشکی امروز که تا مرز شناخت بسیاری از بیماری ها هنوز فاصله دارد ، خیلی از امور زندگی کم ضرر به نظر می رسند اما در آینده ای نزدیک شاید ضرر آنها ثابت شود .  دیدن این فیلم ها به بهانه آموزش که با تحریک سیستم عصبی خودکار ( سمپاتیک و پاراسمپاتیک ) موجب تحریک دائمی ذهن می شود یا تجویز دیدن فیلم های جنسی برای زوجینی که یکی از همسران یا هر دو به بی میلی جنسی و سرد مزاجی مبتلا هستند و ممکن است در مدت کوتاهی موجب بهبودی روابط شود اما در طولانی مدت ، منجر به بروز مشکلات عدیده ای گردد  .

 

زن و شوهر ناراحت

شوهرم با تماشای فیلم های مستهجن ارضاء می شود

سوال : شوهرم به دیدن فیلم های مستهجن معتاد است و با تماشای فیلم های پورنو احساس خیلی خوبی دارد . اغلب اوقات احساس می کنم که دیگر جذاب نیستم و من در زندگی اش بیهوده ام . با اینکه من را خیلی دوست دارد این موضوع آزارم می دهد .

در پاسخ باید گفت : سعی کنید احساستان را نسبت به همسرتان بیان کنید . باید بدانید که راه حل این مسئله ، ابتدا در دستان خود شماست و نه دوستان و آشنایان . اگر چه این مشکل به رابطه و زندگی زناشویی شما هیچ کمکی نمی کند اما ضروری ست با همراهی همسرتان راهی برای این مسئله ناخوشایند پیدا کنید . ورزش کردن و تقویت اعتقادات مذهبی ، در این زمینه مشکل گشاست . توجه کنید که اگر رفتار شوهرتان با دیدن فیلم های مستهجن خیلی تغییر کرده و هرگز تلاشی برای بهبود رابطه تان نکرده است و باعث ایجاد احساسات غیر عاطفی و منفی در شما شده است ، مشکل بسیار جدی ست و باید از مشاور خانواده و زناشویی کمک بگیرید .

 

عوارض فیلم های پورنوگرافی برای نوجوانان

عوارض فیلم های پورنوگرافی در نوجوانان

سوال : نوجوانی هستم شانزده ساله که از خودارضایی خسته شده ام و فیلم های صحنه دار و پورنو خود را از کامپیوتر ، تبلت و موبایلم پاک کرده ام . لطفاً راهنمایی ام کنید .

پاسخ : عوارض فیلم های پورنوگرافی در نوجوانان و جوانان آشکار است . دیدن این فیلم ها که تصویر نادرستی از روابط مرد با زن را ارائه می دهد اغلب با خودارضایی و عواقب وخیمی مثل حسرت ، ناکامی و عدم آرامش روانی همراه است .

باید گفت که هر زمان میل تان به دیدن صحنه های محرک و خود ارضایی خیلی شدید شد ، دوش آب سرد بگیرید . این عمل به شما آرامش می دهد . یا هرگاه این میل به سراغتان آمد ، خود را به کاری سرگرم کنید . به بیرون از منزل بروید و یا با دوستان ورزش کنید .

اگر خیلی سریع تحریک می شوید ، به بدن خانم ها نگاه نکنید و با انجام تمرینات ورزشی خود را تقویت کنید . در طول روز ، ساعاتی از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید ( این راهی بازدارنده برای مشغول کردن ذهن است ) .

دیدگاه های متفاوتی وجود دارد اما به جذابیت های زندگی بعد از ترک خود ارضایی فکر کنید . ترک خودارضایی را با دو روز پاک ماندن شروع کنید . سپس یک هفته و بعد پانزده روز ، و در این مدت عصرها ورزش کنید . برای اجتناب از عوارض منفی دیدن فیلم های پورنوگرافی ، اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و با خود صادق باشید .

و در پایان همواره سعی کنید افکار شهوانی را از ذهن خود دور کنید .

 

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

منابع

  • کتابخانه راستینه

منبع تصاویر 

  • vkool
  • leslievernick
  • mustbethistalltoride
  • agoramedia
  • churchm

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

دسته‌بندی نشده

شیر دادن به نوزاد

اکسی توسین

سلامت جنسی

رابطه جنسی زن چاق

چاقی و رابطه جنسی

رانینگ تایتل

آروماتراپی

آروماتراپی (رایحه درمانی) جایگزین محبوب برای قرص‌های خواب!

سلامت زنان

معاینات لازم پیش از ازدواج

معاینات لازم پیش از ازدواج

سلامت کودکان

نحوه ی گذراندن اوقات فراغت

گذراندن اوقات فراغت

سلامت روان

ظاهر زیبا چقدر در انتخاب همسر مهم است؟

سلامت جنسی

برده جنسی

درمان قطعی فوت فتیش

سلامت روان

تلفن همراه

گوشی موبایل بی تربیت!

سلامت جنسی

تاثیرات لباس زیر

تحریک جنسی و نقش لباس زیر

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. باب اسفنجی گفت:

    سلام دوستان اگه کسی جواب سوال منو میدونه خوااااااهشا جواب بده…
    من یه دختر ۱۷ سالم که حدود پنج ساله خودارضایی میکنم…یه چند ماهی میشه که احساس میکنم میل جنسیم خیییییییلی کمتر از قبل شده میخواستم بدونم ایا این مسئله به خودارضاییم مربوط میشه؟؟و اگه تینطکره ایا با ترکش به حالت اول بر میگردم؟؟ممنون
    تورو خدااااا اگه میدونین از جواب دادن دریغ نکنین ممنون

  2. سردار گفت:

    به نظر من بهتره ذهن رو هم هر از گاهی به چالش کشید. مثلا اگر همیشه با یه دست مسواک میزنیم، این بار با دست مخالف مسواک بزنیم. یا بعضی عادت های غذایی رو تغییر بدیم، لااقل برای یه مدت معین. این هم اعتماد به نفس رو بالا می بره، هم آستانه تحمل ما رو در ترک عادت.

  3. دکتر هادی خیرآبادی گفت:

    با تشکر از مطالب ارائه شده.

  4. رحیم گفت:

    تنها راه برای اینکه خلاص شید اینکه یه روز یه جایی رو پیدا کنید که کسی نباشه برید اونجا و با خدای خودتون صحبت کنید و از انجام این گناه پشیمون باشید مطمن باشید او بهترین دوست برای هرکسیه اگر مردم میدونستن
    God
    is the best friend
    For every person
    If rhey know i talking
    What about

  5. قاسم گفت:

    خودارضای ترک نمیشه ولی بایدکمش کردحداقل هفته دوبار چون اگردرین کارافراط کنی بعداز۳۰سالگی میزان حس الت تناسلی ضعیف میشه وفردمجبورباخودارضای خودتوارضا کنه وازدیدن عکس وفیلمهای تحریک امیزجدا پرهیزکنه بعضیاکه ازدواج کردن وهنوزبه خودارضای پناه میبرن بایدبگم اگریه مدتی طولانی خودارضای روکناربزارن رفته رفته الت بحال اول برمیگرده میزان حس حالت تناسلی بالامیره وبعدطرف راحت میتونه باوژن به اوج هیجان برسه بشرطیکه دباره خودارضای نکنه اگه بازاینکارکنه چون دست فشاری که میاره به الت زیاده عصبهای الت تناسلی ضعیف میشه بازسفارش کنم سراغ فیلمهای پورنونریدکه بیچارتون میکنه ببینیددوستان شهوت انسان هیچ وخت تمام شدنی نیست هزاران بارفیلم سکسی نگاه کنیدیاباهزارن دخترخوشگل رابطه جنسی داشته باشین بازتنوع انسان زیاده پس بهترباهمون یک نفرکه همسرشمااست رابطه داشته باشین چیزی که خلاف طبیعت انسان باشه قطعا ضررداره پس قبله این کاربه عواقب کارتوجه کن من خودم زیادفیلم پورنونگاه کردم الان مشکل دیرارضای پیداکردم ولان ترک کردم اینکارو تاجای که میتونین ازعوامل تحریک امیزدوری کنیین وگرنه شیره بدنتان درمیادوبدن دیگه نمیتون دباره قدرتشوبدست اوره الان جوان هستین نمیفهمین چم بازبسته کنی به ۳سال رسیدی پس زودهدرش نده

  6. ALI گفت:

    لعنت با سازنده هاشون

  7. عباس گفت:

    نیاز جنسی چیزی نیس که بخواهیم کنار بگزاریم
    چه بخواهیم چه نخواهیم خدا این نیاز را در ما قرار داده همان طور که برای تشنگی اب را قرار داده است پس
    برای نیاز جنسی و ارضای ان همسر را از طریق چارچوب ازدواج را قرار داده

  8. ممد گفت:

    وجود میل جنسی یک واقعیته و باید پذیرفته بشه ، چندتا چیزی که باعث میشه یه نفر بره سمت تماشای فیلمهای پورن و خودارضایی:
    سیستم عصبی ضعیف و شخصیتی که بهش کم توجه شده
    بی توجهی خانواده و شخصی که یبار دست نوازش تو سرش کشیده نشده
    بعضا ضعفا بدنی و خجالتی بودن و دوری از اجتماع
    چطور خودارضایی نکنیم:
    راحتترین کار اینه که تحریک نشیم ،به هیچ وجه عکس سکسی،فیلم و … نبینید.

  9. علی گفت:

    مال من در حال از بین رفتنه و زندگیم داره به حالت عادی کم کم باز میگرده.یک انسان نرمال.دیگه نیازی به … نیست.خواب راحت و زندگی ارام.فیلم های پورن از هر نوعش شما رو خسته و متوهم میکنه.اگه کنار بزارید ضره فقط یک ماه به حالت عادی بر میگردید و دیگه توهم نمیزنید چینی ها دنبال من هستند!با تشکر.

  10. سید علی گفت:

    یکی دو سالی که نگاه نکنید خود به خود به حالت عادی بر میگردید.
    با سپاس از شما.

  11. علی گفت:

    ترکش فقط یه اراده ی پایدار میخواد.

  12. حمید گفت:

    من سالهاست که باشگاه بدنسازی میرم و چون جنبه ندارم اصلا نگاه نمی کنم .

  13. جغرافیدان گفت:

    من یه مدتیه که ازدواج کردم از همون اوائل فهمیدم که شوهرم فیلم میبینه خودش گفت برای یادگیریه و من هم همین فکرو کردم ولی چندین بار حتی موقع رابطه وسطش بعدش جلو خودم فیلم دیده جدیدا با گوشی من این فیلما رو میبینه،چند بار بهش گفتم دوست ندارم ببینی ولی نمیفهمه یعنی نمیتونه که بفهمه خسته شدم بهش میگم چرا میبینه میگه باید ببینم که تحریک بشم…. گور بابات،گور بابای تو و خانوادت.من همه چیزمو رها کردم خانواده شهری که توش بدنیا اومدم و بزرگ شدم و اومدم که با عشق باهاش زندگی کنم ولی حالا دلم پر ازش اونقدر بیشعور هست که ازم گوشیمو میخواد که فیلم ببینه….با کمال پرویی دنبال گوشیم میگرده،من چند ساعته گریه میکنم و حرص میخورم و حرص میخورم بابت کارای دیگه ش به خاطر اینکه تحقیرم کرده به خاطر بقیه ولی من آدمی نیستم که بمونم به پای یه آدم بی ارزش اگر نخواد خودش رو اصلاح کنه من هم بدون شک من نخواهم موند به پاش… به قول شهرزاد به هیچکس جز خودت تکیه نکن،فقط خودت

  14. Morteza گفت:

    خودارضايي حتي با ازدواج هم قابل ترك نيست بنابراين اونو بزرگ نكنيم و مثل نياز به آشاميدن ، خوردن و خوابيدن درنظر بگيريم . افراط و زياده روي در همه ي اين موارد ، مانع از انجام كارهاي مفيد در زندگي ست .

  15. سلام گفت:

    سلام مدت زمان هست که میخواهم خود ارضایی رو ترک کنم ولی خوب نمیشه همه کار کردم حتی غرورم رو زیر پا گذاشتم و رفتم از روحانی محل مشاوره گرفتم اون هم راه هایی رو بهم یاد داد ولی خوب چند روزی خوب بودم تا اینکه هر شب خواب های پورنو میدیدم که خودم توش نقش اصلی بودم و خوب این خود ش تحریک اوره الان دیگه حس میکنم به دخترای واقعیت هیچ حسی ندارم و دنیام توی فیلمام

    تموم میشه چند بار حذفشون کردم ولی بی اختیار دوباره ریختمشون کسی اگه تجربه ترک این مشکل رو داره لطفا کمک کنه نظر بده

  16. هیچی ولش گفت:

    من یه پسر ۱۷ سالم ک دوست دخترم دارم خیلیم دوسش دارم خیلی وقته باهاشمو تا حالا دستشم نگرفتم ولی سه ماه ک رفتم تو این چیزا اعتیاد پیدا کردم بهشون زندگیم فرقی با جهنم نمیکنه هیچ احساسی ندارم هیچی اوایل فک میکردم دیگ عشقمو دوس ندارم ولی واقعا اینجوری نیست من هیچی برام مهم نیس هیچ حسی ندارم زندگیم داره نابود میشه اگ میشه کمک کنید لطفا

  17. ناهید گفت:

    راستش من هم این مرضو دارم ب این دلیل که تو جامعه مون فرهنگسازی نشده و آموزشای لازم بهمون داده نشده…
    شاید تنها راهش نماز باشه در ثانی که نیاز جنسی چیزی نیست که فراموش بشه حتی چیزی نیست که ما بتونیم به کسی بگیم و ازشون مشاوره بگیریم چون آبرومون به خطر میفته… ماها که حالا حالا ها قرار نیست ازدواج کنیم باید این بلوغ لعنتی رو یجوری بگذرونیم بره تا سرد شیم و این احساس مزخرف و لعنتس از بین بره…

  18. عسل گفت:

    راهکارتون برای ازبین بردن اثرات ذهنی این فیلم ها چیه ؟؟؟
    ممکنه دیدن این فیلم ها وتحریک شدن به واسطه دیدنشون باعث ایجاد کمردرد در دختران مجرد شود فقط دیدن فیلم نه خودارضایی؟؟؟

  19. عسل گفت:

    سلام .من چن تا سوال دارم ممنون میشم جواب بدین .اول اینکه آیا خودارضایی فقط شامل دستکاری بدن میشه یا اینکه فکرکردن به فیلم پورن وسکسی وتحریک شدن به واسطه ی این فکر هم شاملش میشه البته تحریک نه در حد ارضا شدن یا ارگاسم ؟؟؟دوم اینکه چطور باعث کاهش عشق ورزی فرد مجرد بعد از تاهل میشه؟؟؟

  20. Mohammadreza گفت:

    دیدن این نوع فیلم ها ذهن انسان را خراب و تنبل میکند و باعث می شود لذت دنیا را در این نوع چیزا ببیند و اینا واقعی نستن و فرد را به فکر و ناامیدی میکشد کلا زن برای بقای نسل بوجود امده نه چیزه دیگری

  21. علی گفت:

    ببخشید میشه به من یه راه حل بدین من ۱۳ سالمه و فیلم پورن و عکس هرروز میبینم با اوناهم خودارضایی انجام میدیم و هربار که دختر خاله ام میاد خونمون اعضای خانواده میرن بیرن و ما تو اتاق سکس دهانی و مقعدی انجام میدیم

  22. علی گفت:

    برای من دیگه وقتش رسیده که … از این نجاسات خلاص بشم.به خدا توکل میکنم ، یه یا علی و یه یا مهدی میگم ، یه کم سختی میکشم اعتیادم از بین میره.درسته که من به چیز هایی مانند سیگار و … معتاد نیستم و لی اعتیاد به پورن دستکمی از اعتیاد به مواد مخدر نداره.

  23. علی محمدی گفت:

    ببخشید یک سوال داشتم.اگر شخصی خود ارضایی کنه و چشمش نمره دار بشع.،بعد ترک خود ارضایی چشمش خوب میشه یا نه؟

    1. Foad گفت:

      سبکت چیه استاد که نمره دار شده چشات خخخخخ شوخی کردم ربطی نداره عوامل محیطی در ضعیفی چشم فقط پنج درصده .ارثیه ضعیفی چشم با عمل لیزیک چشم درست میشه ولی دوری از خود ارضایی قدرت جسمی و رشد کامل و سالم و عمر طولانی بدنبال دارد و قطعا در انتخاب همسر دچار مشکل میشوید ترک کن برادر من

  24. مهدی گفت:

    سلام ببخشید یک سوال در مورد صحنه های فیلم های مستهجن هالیوودی داشتم که ایا این صحنه ها حقیقت دارد

    1. Foad گفت:

      مثل کشتی کجه داداش تا مفهومت از واقعیت چی باشه پورن استار ها گریمور دستگاه جنسی دارن و قبل از انجام نزدیکی پاکسازی انجام میدن که تو واقعیت این چیزا واسه هیچ مرد یا زنی ممکن نیست پس خودتو گول نزن از دیدن این فیلمها اعتیاد میاره ترکش کن که قدرت عقل و جسمت برگرده عشق به همسر خیلی برتر از این چیزاس که ادم معتاد به فیلم پورن هیچوقت درکش نمیکنه